User guide
1
If you are a new user, you can start creating an account by pressing the registration button. Please fill in the fields on the page that opens. Filling in all fields is mandatory, but these data can be changed later.
2
On the page that opens, it is necessary to enter the account owner's data, such as the registrant's name and address. These data are required for the issuance of fee requests, and we ask for the bank account number for the identification of transfers. After recording additional personal data, you can record the data with the "Save" button.
3
The athlete's membership can be initiated by pressing the "New membership request" button.
4
After selecting the membership scheme, you must specify whose membership you want to record. This is necessary for the calculation of possible sibling discounts. After filling out the page as intended, you can finalize it with the "Send membership application" button.
5
After submitting a successful membership application, the membership will go through an approval process. After acceptance, the membership becomes active, for which the system also sends a confirmation e-mail.
If you have any further questions, please read the frequently asked questions, which may help you or contact us.
1
Issuance of fee applicants: The system automatically issues fee applicants every month and then notifies the account holder by e-mail. The e-mail contains all the data required for the transfer.
2
Payment of fee applicants: Fee applicants must be paid by bank transfer based on the data on the fee application. Please always include the number of the person requesting the award next to the athlete's name when making the transfer (e.g.: Petra Pelda, CT/2024/000001).
3
Crediting of fee applicants: After crediting, the system notifies the member by e-mail of payment confirmation, and the status of the given item in the account for fee applicants changes to settled.
4
Payment delay: If the amount of the fee requester is not settled by the specified deadline, the system notifies the account owner of the delay by e-mail
5
Checking of fee applicants: The issued fee applicants can be checked in the "Fee applicants" menu item.
If you have any further questions, please read the frequently asked questions, which may help you or contact us.
A regisztráció részletes lépései a "Regisztráció" fül alatt tekinthetőek meg.
Bankszámlaszám: 57100209-12016356
A sportoló neve mellett, kérünk, hogy a díjbekérő azonosító sorszámát tüntesd fel a közleményben.
Amennyiben egy regisztráció során rögzítetted mind a két sportolót és a tagság felvételnél a "Kinek a tagságát rögzíted?" kérdésre mind a két esetben azt jelölted, hogy "Családtag", úgy a rendszer automatikusan levonja a mindenkori testvérkedvezményt.
A tagdíjrendszer oldalán, a saját fiókba belépve a díjbekérők menüpont alatt lehet ellenőrizni a díjbekérők egyenlegét.
Igen, elégséges egy utalást indítani. Kérünk, hogy minden sportoló nevét és a díjbekérő sorszámot tüntesd fel a közleményben.
Lehetőség van több hónap tagdíjainak kiegyenlítésére is egy utalásban, ebben az esetben kérünk, hogy a sportoló neve mellett, a fizetni kívánt hónapokat pontosan nevezd meg.
Ebben az esetben kérünk, hogy a sportoló neve mellett a tagság azonosítóját tüntesd fel a közleményben (pl: CT00001). Kérünk ügyelj rá, hogy tagdíjváltozás esetén módosítsd az összeget a bankodban.
Kérünk, hogy ha problémád adódik, akkor a csaba@poligon22.hu e-mail címen jelezd az észrevételedet. Amennyiben tudod csatolni a fizetési bizonylatot, azzal segíted a munkánkat.